2011. május 20., péntek

szóval,

Törvényszerű, hogy ha kimondod magadban azt a bizonyos mondatot, az életed azonnal szürrealitásba fordul. Tegnap este a Szajnánál hallgattam, ahogy egy régi nyíregyi ismerősöm meséli néhányunknak a prédikációt, amit a barátai esküvőjén mondott, tapintható volt, ahogy ingadozik, nem tudta, hogy beleélje-e magát teljesen, mintha csak a szószéken volna, vagy tartsa a távolságot, hiszen a Szajnapart mégse templom. Valami turistahajó tülkölt mögötte, az utasok visítoztak, az előbbi mellett döntött, szép volt.
Ma egy 25 körüli férfi elégítette ki magát a metrón velem szemben, sejtettem, hogy azt várná, szóval nem visítottam, de nem is mertem megmozdulni egy darabig. Aztán eszembe jutott az a sárkány-herceg-királylány vicc, és nem tudtam nem nevetni. Az egyetemről hazafelé csoporttársam, a dél-amerikai F. arról beszélt, hogy lehet chaten francia férjet fogni. Igyekeztem lelkesen gratulálni a sikerhez, bár egyelőre még csak a regisztrált élettársi kapcsolatnál járnak.
Este Liszt koncerten voltunk, jó volt, már el tudom mondani, hogyan készül a daguerreotípia, megvan az összes vizsgám időpontja, anya, te pedig légyszi olvass fbt, mert befenyített a közgáz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése