2011. március 4., péntek

képek

 Hajni, Irina, Ruxandra és én

Hajni, Anglia és én

Ha valaki eddig nem hitt volna nekem, itt a bizonyíték, hogy tényleg Párizsban vagyok, most küldte a képeket Ruxandra. Parc de Bercyben pózolunk, a már nem emlékszem melyik országot ill. az Angliát ábrázoló dögös kis figurával.

Tegnap voltam St-Denisben, ami ma Párizs kissé tré külvárosa (,,kevésbé frekventált", ahogy az a kedves fogorvos lány fogalmazott, aki elkísért Suger apát katedrálisáig, gondolom elég elveszettnek tűntem), nevét Dénesről kapta, Párizs első püspökéről, akit itt temettek el a 3. században. Én egyébként Kornélia beszámolója alapján rosszabbra számítottam, semmi különös, kínai jellegű ruha- és bizsuboltok a sétálóutcában, szélben kavargó szemét, vurstli és bolhapiac a katedrális előtt, olyasmi, mint Nyíregyházán a Hatzel téren szombatonként, kínaiak, négerek, indiaiak, lerobbant házak, gesztenyés bácsi, furcsa, számomra teljesen érthetetlen akcentusok. Turisták alig, úgyhogy nyugodtan olvasgattam a jegyzeteimet, bámultam a kilencvenes évek elején restaurált ablakokat, a XIII. századi sírkőlapokat, amíg lilára nem fagytam, aztán iszkoltam vissza a metróhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése