2011. április 16., szombat

hommage á SP

Tart a szünet, minden szép, leszámítva, hogy az esszéírós romantikus éjszakáinkkal sikerült kihúznunk a gyufát nála (mennyire menő egyébként, hogy olyasvalaki az alsó szomszéd, aki fent van a wikipédián?).
Tegnap este úgy hajnali háromig minden rendben ment, végre megtaláltunk a közös kedvencet, szóval Bach szólt, roppant szofisztikáltak voltunk, Kuki olvasgatta a műemlékvédelmi törvényeket, én próbáltam értelmes szinonimát találni az auditeurre mint recepcióesztétikai fogalomra, már kezdtünk fáradni lassan, na és akkor megszólalt SP Szexből 10 című száma (igen, megvan a gépemen). Hát itt sajnos beindult a buli, bár igyekeztünk hasznosnak tűnni, de inkább csak röhögtünk fél ötig, Kornélia azon képzelgett, hogy ha ledobnának engem egy közepesen durva külvárosba, meddig maradnék életben a roppant gyakorlatias szókincsemmel ("Monsieur Bevándorló, a jelenlegi helyzet értelmezése során - amely megértés tkp az elvárási horizont, a személyes szemiotikai mező kiterjesztésének tekinthető - arra jutottam, hogy Ön éppen megpróbálja a kva drága bérletemet és az 5 eurómat elrabolni, de léci ne, non, pas de tout, s'il vous plait"), én meg az ő franciás magyar akcentusát utánoztam SP szövegein. Na a lényeg, hogy hamarosan csörgött a telefon, és Philippe Massoni, Párizs város nyugdíjas rendőrkapitánya volt a vonal túloldalán, úgy tűnik, nem értette kristálytisztán, hogy "Hagyjál már baby (hagyjál már baby) Oh baby (hagyjál már élni)". Úgyhogy utána már a billentyűket is csak óvatosan mertünk leütni, mert gondolom elég hamar kiérnek a rendőrök, ha a megfelelő személy hívja őket. Ha hazajön Klári néni, agyon leszünk csapva, pláne, hogy ma reggel nyolckor elmenekültem otthonról, nehogy véletlenül megtaláljon a házmester vagy Massoni, hogy elcsevegjen velem az éjszakáról, márpedig biztos, hogy megpróbálták, mivel itt ha valaki egy gyanús hangot hall 22:02 táján, akkor másnap spontán villámkonferenciát rendeznek a körülmények kivizsgálására a lépcsőházban. Azt hiszem, jövő héten kukoricán fogok térdepelni a sarokban, vagy ilyesmi. Lelkiismeret furdalásomat tetézi, hogy Klári néni még képeslapot is küldött a nyaralásról, én meg itt bűnbe esem cserében.

1 megjegyzés:

  1. én is szünetet akaroook *.*

    magdi, hidd el sokáig életben maradnál egy lepukkantabb kerületben - a franciák közt sem több a nekrofil mint máshol :9

    VálaszTörlés