2011. június 2., csütörtök

csütörtök

Hát a tegnapi bejegyzésemet szépen megette a blogger, de hátha előkerül még, kommenttel már jártam így. Amúgy csak arról volt szó, hogy ráébredtem, hogy számítógépfüggő lettem, ugyanis egyszer csak esszéírás közben fogta magát, és leállt a laptopom (én zseni akkor már nem mentettem órák óta), és nem akart visszakapcsolni, hiába simogattam, majd ütlegeltem. Aztán szerencsére kiderült, hogy csak elmozdult a winchester, de Kuki kivette, megforgatta ilyesmi, és akkor feltámadt. Aztán éjszaka vele aludtam, hogy érezze, hogy szeretem, és többé nem hagy el engem orvul. (Már a gép, Kuki nem tenne ilyet.)


Amúgy ma életemben először nyitottam ki egy olyan konzervet egyedül, aminek nincs erre való kis fülecskéje, legyetek rám büszkék. (Mondjuk a google segítségével azonosítottam be a konzervnyitót, mert otthon mindig Annu csinálta ezt helyettem, de na, akkor is megoldottam, és egész ehető lett a töltött gomba is.) Puszta létem a bizonyíték arra, hogy egyetlen anyuka kedvencének sincs oka kétségbeesni, ha kap egy ösztöndíjat 1700 km távolságra a mamahoteltől.

Ja, látom, hogy valamelyek cimbim is megtalálta a blogot Franciaországból, hahó, ki vagy? :)

4 megjegyzés:

  1. guglival konzervnyitókeresésért kapsz egy életerő pontot, te MacGyver! ;)

    VálaszTörlés
  2. Remélem youtube-on is megnézted azért, hogyan kell amaz furcsa szerszámot használni - és nem lenyesett ujjpercekkel száguldott veled a mentő szirénázva a Saint-Vincent de Paul Publique-Hôpitaux felé eme kétes rándévú után... :D

    VálaszTörlés
  3. basszus, hát ez nem jutott eszembe, pedig csekkoltam, és van is róla videó! azért olyan megnyugtató, hogy vannak, akik gondolnak a hozzám hasonló nyomikra.. :)

    VálaszTörlés